FAQ

Odpovede na Vaše otázky

Informácie o doprave

Aké spôsoby dopravy poskytujete?

Všetky zásielky odosielame kuriérom prepravnej spoločnosti GEIS. Kuriér Vás v deň prebratia zásielky kontaktuje sms a telefonátom. Cena prepravy je od 3,70€ s DPH do 4,20€, záleží podľa hmotnosti balíka. Cena dopravy sa automatický prepočítava. V prípade väčších zásielok zabezpečujeme tovar na našich dodávkach. Cena sa kalkuluje individuálne.

Do akých krajín vozíte tovar a ako dlho trvá doba doručenia?

Štandartne vozíme Slovenskú a Českú republiku. Do ostatných krajín expedujeme po dohode so zákazníkom. Doba doručenia je max 24 hodín od odoslania zásielky z naších skladov.

Informácie o platbe

Akým spôsobom môžem platiť u Vás za tovar?

Ako spôsob platby Vám ponúkame platbu dobierkou, platbou prevodom na účet, platbu kartou a platbu prevodom online. Platby niesú spoplatnené poplatkom za platbu

Je online platba bezpečná?

Online platby kartou alebo prevodom na našom eshope je zabezpečená pomocou platobnej brány Besteron. Platby prebiehajú v plne zabezpečom prostredí, ktoré Vaše údaje ochráni pred druhými osobami. Údaje vidíte len Vy a spracováva ich Vaša banka.

Informácie o objednávkach.

Kde môžem objednať tovar?

Tovar si môžete objednať na našom eshope www.honest.sk/eshop. Po vložení produktu do košíka, a skontrolovania objednávky odošlete objednávku. Na Váš email Vám príde potvrdzujúci email so všetkými informáciami. Ak Vám email neprišiel skontrolujte spam priečinok v emailovej schránke. Ak ani tam email nenájdete prosím kontaktujte nás.

Ako môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Jednoducho. Napíšete nám do emailu Vašu požiadavku. Objednávka sa dá zrušiť pokiaľ tovar nebol odoslaný.

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Sledovať svoju zasielku môžete pomocou čísla zasielky na stránke nášho dopravcu. Dostanete sa na ňu pomocou tohto odkazu.

Potrebujem byť zaregistrovaný/á aby som objednal/a tovar?

Nepotrebujete, tovar môžete objednať bez registrácie. Nevýhodou, je že ako registrovaný zákazník nedostávate informácie o výpredajoch a zľavách. Registrovať sa taktiež môžete pomocou účtu na soc. sieti.

Ako môžem vrátiť produkt?

Zo zákona môžete vrátiť produkt bez udania dôvodu do 14 dní. Tovar musí byť zabalený v orig. obale a nepoužitý. Stačí nás kontaktovať a my preňho po dohode odošleme kuriéra.

V prípade ak chcete produkt reklamovať taktiež nás vopred kontaktujte.

Informácie o produktoch

Kde sú vyrábané Vaše produkty?

Naše produkty sú vyrábané na Slovensku, v naších dielniach šikovnými rukami. Všetky výrobky sú handmade.

Vyrábate produkty na mieru?

Samozrejme. Dokážeme vyrobiť čokoľvek. Stačí nás kontaktovať.

Môžu byť použité v exteriéri?

Všetky naše produkty sú vyrábané tak, aby ste sa nemuseli obmedzovať nedostatkami produktov. Naše produkty sú vyrobené z materiálov, ktoré môžete používať v interiéri a exteriéri.

Sú Vaše produkty zdravotne nezávadné?

Všetky naše produkty sú nezdravotne nezávadné. Pri poťahových látkach používame antibakteriálne a proti plesniam odolné materiály. Na plnenie sedacích vakov používame zdravotne nezávadné polystyrenové guličky.

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku Kontaktujte nás